اخباراخبار سخت افزار

شرکت چینی Tryx از AIO با نمایشگر خمیده AMOLED رونمایی کرد

خنک کننده های AIO از برند Tryx مدل Panorama در طراحی‌های ۲۴۰، ۲۸۰، و ۳۶۰ میلی‌متری با یا بدون نورپردازی RGB معرفی شدن. با ادامه این خبر با توییک‌فا همراه باشید.

با این خبر تازه از چین، Tryx با طراحی جدید خنک کننده AIO که از نمایشگر خمیده و پانورامیک AMOLED بهره می‌بره، وارد بازار شده. این طراحی که به نظر می‌رسه “پانوراما” یا “ناحیه نمایشگاه پانوراما” نام داره، از یک صفحه خمیده در کنار یک پمپ AIO نسل هشتم Asetek و نورپردازی RGB اختیاری استفاده می‌کنه. ما برای سادگی بهش فقط “پانوراما” می‌گیم چون به نظر می‌رسه “ناحیه نمایشگاه پانوراما” به محلی اشاره داره که این عکس‌ها در آن گرفته شدن.

این اطلاعات و نکات بعدی ابتدا از توییتر منبع گرفته شدن و ما هنوز نتونستیم یک خبر رسمی برای این خنک کننده‌ها پیدا کنیم.

پس چه انتظاری میشه از این خنک کننده های AIO جدید پانوراما داشت؟ از نظر عملکرد، باید مشابه دیگر طراحی‌های پمپ AIO نسل هشتم Asetek باشن، خیلی از کولرهایی که با این پمپ تولید شدن جزء لیست بهترین خنک کننده‌های AIO هستن (مثل Lian Li Galahad II). پس، اگر نگران این هستید که تمرکز بر یک ویژگی AMOLED خمیده یک ویژگی تمام شده به قیمت عملکرده، باید منتظر یک بررسی معتبر بمونید، اما به نظر نمی‌رسه که این کولرها عملکرد ضعیفی داشته باشن.

درحال حاضر، ارزون‌ترین خنک کننده Tryx پانوراما ۲۰۹۹ یوان یا تقریباً ۲۹۰ دلار آمریکا قیمت داره، در حالی که گرون‌ترین خنک کننده AIO پانوراما ۲۶۹۹ یوان یا تقریباً ۳۷۳ دلار آمریکا قیمتشه، حتی برای بهترین کولرهای AIO بازار، خیلی عدد بالایی حساب میشه!

Tryx Panorama 240 Pro — 2099 yuan •
Tryx Panorama 240 ARGB — 2199 yuan •
Tryx Panorama 280 Pro — 2399 yuan •
Tryx Panorama 280 ARGB — 2499 yuan •
Tryx Panorama 360 Pro — 2599 yuan •
Tryx Panorama 360 ARGB — 2699 yuan •

در کل، این کولرهای Tryx Panorama AMOLED جدید بسیار جالب به نظر می‌رسن. یک نمایشگر خمیده AMOLED ۶.۵ اینچی روی پمپ AIO شما که می‌تونه “اثرات بصری 3D بدون نیاز به عینک” ایجاد کنه، واقعاً می‌تونه جذاب باشه.

مهدیار آشناور

سلام! من مهدیارم، از سال 93 ماجراجوییم رو در حوزه‌های مختلف تکنولوژی شروع کردم و بعد از مدت کوتاهی، سخت‌افزار کامپیوتر تبدیل به شاخه اصلی این ماجراجویی‌ها شد. بعد از چندسال کسب تجربه، تصمیم گرفتم مدتی در بازار کامپیوتر ایران فعال بشم تا شناخت بهتری پیدا کنم. طی این فعالیت، متوجه شدم که حوزه تکنولوژی ایران نیاز به یک کامیونیتی تخصص‌محور، پویا و بی‌طرف داره، کامیونیتی‌ای که الان "توییک‌فا" صداش می‌کنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا