مشاوره خرید توییک‌فا





چرا از مشاوره خرید توییک‌فا استفاده کنم؟

مشاوره خرید توییک فا سه نکته اصلی داره:

  1. محدود نبودن به موجودی یک فروشگاه.
  2. ذی‌نفع نبودن در خرید کاربر.
  3. تخصص و تجربه بالا در این حوزه.

اتفاقی که موقع خرید اکثر کاربرها میوفته اینه که از فروشگاه‌های مختلف مشاوره می‌گیرن و با توجه به بودجه و نیازشون چندین پیش‌فاکتور دریافت می‌کنن. اما چالشی که موقع خرید سیستم یا قطعاتشون دارن، اینه که به کدوم فروشگاه می‌تونن اعتماد کنن و لیست کدومشون بهتره.

کاربرانی که یک‌مقدار حرفه‌ای‌تر هستن، خودشون سراغ چیدن لیست قطعات میرن، اما همچنان شاید در بعضی انتخاب‌هاشون شک داشته باشن و بخوان نظر افراد دیگه رو بدونن و مشورت بگیرن، اتفاقی که داخل کامیونیتی تلگرام توییک‌فا به‌صورت مداوم میوفته.

حالا ما در توییک فا شرایطی فراهم کردیم تا کاربرانی که علاقمند هستن، بتونن با پرداخت هزینه‌ای که در جهت رشد کامیونیتی‌ای کاربر-محور استفاده میشه، یک مشاوره حرفه‌ای دریافت کنن و با هم‌فکری توییک‌فا و خودشون، در خرید یک سیستم گیمینگ، رندرینگ یا… بهترین تصمیم ممکن رو بگیرن.



مشاوره توییک‌فا کاملا منعطفه!

استراتژی مشاوره توییک‌فا کاملا منعطف و وابسته بر شرایط کاربره و به‌طور خلاصه، یک هم فکری بین ما و شما صورت می‌گیره تا با توجه به شرایط ممکن، بهترین تصمیمات رو بگیریم.

این یعنی اگر کاربر توانایی و قصد خرید تکی قطعات رو داشته باشه، ما با توجه به موجودی کل بازار، بهترین پیشنهادهارو بهش می‌دیم. اگر هم کاربر حوصله یا توانایی خرید تکی قطعات رو نداشته باشه و قصد خرید کل سیستم از یک مجموعه خاصی رو داشته باشه، ما کمکش می‌کنیم تا بین لیست‌های دریافتی از فروشگاه‌های مختلف، بهترین مورد رو انتخاب کنه و تا جایی که راه داشته باشه، در ویرایش لیست راهنماییشون می‌کنیم.

همچنین اگر کسی قصد خرید قسطی داشته باشه، ما شرایط رو بررسی می‌کنیم و خرید رو طوری جلو می‌بریم که کمترین ضرر رو متحمل بشه. مثلا با کاهش هزینه‌های غیر‌ضروری و یا خارج کردن بعضی قطعات خاص از پروسه خرید قسطی و یا هر ترفندی که با توجه به شرایط کاربر بشه اجراش کرد.



اگر از مشاوره راضی نبودم چی میشه؟

مشاوره خرید توییک فا ضمانت بازگشت وجه داره و درصورتی که شما از روند و تاثیر مشاوره در خرید خودتون راضی نبودید، مبلغ پرداختی شما به‌طور کامل و بدون شرط یا بهانه خاصی، عودت داده میشه. البته به‌ندرت چنین اتفاقی افتاده :))



توییک‌فا سرویس اسمبل هم داره؟!

بله! بر اساس مشاوره‌هایی که تا به‌الان داشتیم و قبل از اینکه سرویس اسمبل به خدمات ما اضافه بشه، مشکلی که وجود داشت این بود که کاربران بعد از خرید قطعاتشون جای مطمئنی برای اسمبل کردن سیستمشون پیدا نمی‌کردن. در راستای تکمیل خدمات ما به کاربرهامون، سرویس اسمبل رو هم اضافه کردیم. اسمبل چون بعد از خرید کاربر انجام میشه همچنان توییک‌فا رو خارج از پروسه خرید کاربر نگه می‌داره و مسئله ذی‌نفع نبودنش حفظ میشه.

اگر فروش قطعات هم میشد طوری پیاده کرد که توییک‌فا رو همچنان ذی‌نفع نگه نمی‌داشت، حتما اضافه می‌کردیم تا کل مراحل خرید کاربر با نظارت توییک‌فا انجام بشه و یک خرید بی‌نقص رو تجربه کنه، که البته انجام چنین کاری حداقل تا به‌الان، غیرممکن بوده. اگر شما پیشنهاد و راه‌حلی برای این مسئله داشتید حتما با پشتیبانی ما در میون بذارید!



گزینه بهینه‌سازی تنظیمات دقیقا چه فایده‌ای داره؟

با فعال کردن گزینه بهینه‌سازی تنظیمات، ما بر اساس قطعاتتون دستورالعمل‌هایی برای بهینه کردن تنظیمات بایوس و ویندوز ارسال می‌کنیم و در انجام و پیاده کردن تنظیمات هم راهنماییتون می‌کنیم. اجرا کردن این تنظیمات ضروری نیست اما به ارتقای تجربه کاربری شما از سیستمتون کمک می‌کنه و همچنین در مواردی مثل کاهش نویز سیستم، افزایش طول عمر قطعات و… هم موثره.


دکمه بازگشت به بالا